På gång i salongen.

I måndags den 25 oktober har Tina från stylist gymnasiet börjat praktisera hos mig.

Tina är urgo tjej som utbildar sig till stylist med största inriktning på smink.

Hos mig kommer Tina att lära sig om nagelvård, nagelförlängning och förstärkning.

Jag ville att Tina skulle skriva några rader om sig själv, så här skriver hon:

Hej
Mitt namn är Tina.
Jag utbildar mig till stylist med största inriktningen på smink.
Jag kan allt från dag-make till fest-make. Gör färning och plockning av bryn.
Jag hjälper dig med rådgivning av hur just du ska sminka dig och vad du ska tänka på.
För att uppnå bästa resultat och framhäva dina bästa drag.

Tina
 

FÖR ATT GÖRA TYDLIGT FÖR ALLA TINA GÖR ENDAST PRAKTIK DETTA INNEBÄR ATT NÄR PRAKTIKEN ÄR ÖVER ÄR HON INTE UTBILDAT NAGELTERAPEUT UTAN HON UNDER SIN PRAKTIK SKA FÅ PROVA HUR DET ÄR ATT VARA PÅ EN NAGELSALONG SEDAN FÅ HON SÖKA TILL EN NAGELSKOLA OCH UTBILDA SIG VIDARE OM DET ÄR I DEN INRIKTNING HON VILL UTBILDA SIG I.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0